Kundeservice

Kundetilfredshet er veldig viktig for oss og vi tar sikte på å levere best mulig service. Hvis du trenger hjelp eller råd, vil vårt dedikerte kundeserviceteam alltid være glade for å hjelpe. Vi tar sikte på å svare på alle henvendelser innen 24 timer, men fra tid til annen kan vi bli opptatt, men garanterer vi å svare på og løse alle henvendelser innen 48 timer.

Se gjerne vår FAQ for de mest vanlige spørsmålene.

Hvis du opplever problemer av noe slag eller ønsker kontakt med oss kan du kontakte kundeservice på detaljene nedenfor for å få hjelp.

Kundeservice og support:

info@beconfident.no

Dine tilbakemeldingty er veldig viktig for oss og vi verdsetter kommentarer eller forslag du måtte ha.

Henvendelser om bestillinger

Hvis du av en eller annen grunn trenger å kontakte oss med hensyn til en ordre, vennligst send en e-post til vårt kundeservice-team og oppgi ditt navn, ordrenummer, ordredato og bestilt produkt.




Jeg trenger nye munnskinner - kan jeg kjøpe disse separat?

Ja, vil du finne våre munnskinner som er spesielt utformet for tannbleking her. De selges i 3-pakninger slik at du har en reserve hvis du mister en eller ikke lykkes i prosessen med utformingen.


Jeg har ved en feiltagelse bestilt to ganger, kan dere hjelpe meg å slette en av bestillingene?

Selvsagt, kontakt oss på info@beconfident.no så vil vi hjelpe deg.


Jeg synes det er vanskelig å bestille over internett, kan dere hjelpe meg å bestille?

Det vil vi gjerne - bare send oss en mail med hva du ønsker tilsendt og til hvilken adresse så tar vi det derfra. Send din mail til: info@beconfident.no


Beconfident har fornøyde kunder over hele landet, og vi er også på plass i mange andre land gjennom egne datterselskaper: Sverige, Danmark, Norge, Finland, Holland, Tyskland, Belgia, Frankrike, Spania, Italia, Portugal, Tsjekkia, Slovakia og Polen.

A World of confidence!

E-commerce and design by: Crealevant